wtorek, 4 listopada 2014

CDE S.A. jednak "Batman"

"Batman" to "formacja" uznawana na forum za końcową w tzw. procesie  up-down. Sami zobaczcie pisałem o tym 1 listopada. Dziś mamy klasyczne wyrysowanie "Batmana" oznacza to, że ktoś wrzucił w rynek kupę "papiera". Załapali się na niego tzw. łapacze noża. Zerknijcie jednak na wykres w sierpniu i wrześniu czyli 1 miesiąc przed lewym ramieniem "Batmana" ktoś kupował spore ilości w okolicach 1 zł, czyli przy dzisiejszych 2 zł i tak ma spory zysk. Przypomnę tylko, że spółka zatrudnia 1 osobę ;)



8 komentarzy:

  1. padlina leci na 1zl jak nic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisze tak, wczoraj mało co sam się nie załapałem. Pomyślałem przez chwilkę , a złapie parę szt z prawej i odbije. Jednak doświadczenie wzieło górę. Po fajce przyszło otrzeźwienie i stara zasada, nie łap spadajacych noży. :) Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  3. zwlaszcza ze tu to samo co na grengusiu do abzy leci dzis odbilo idelanie z 2 na 2.52 mozna bylo zaryzykowac ale generanie nie tykac bo raz sie uda a raz nie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Są pewniejsze okazje, po co ryzykować spotkanie z katem ?;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie ja mailem po 1.55 wiec ryzyka nie bylo bo szlo w góre ale jak spada siekiera rak nie podstawiam szkoda paluszkow :) teraz mam Blackpointa po 55 zobaczymy do ile napompują mi perle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. haha :) formacja duch raczej haha

    OdpowiedzUsuń
  7. padlina wali dalej zaraz urwie denko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń